Annak érdekében, hogy megkönnyítsük látogatóinknak a webáruház használatát, oldalunk cookie-kat használ. Weboldalunk böngészésével Ön beleegyezik, hogy számítógépén / mobil eszközén cookie-kat tároljunk. A cookie-khoz tartozó beállításokat a böngészőben lehet módosítani.
 

Kapcsolat

Tanóra Team Kft.
Fő utca 27. fsz. 2.
1191 Budapest
Telefonszám: +36 20 285-33-37
info@telogyuru.hu
Személyes átvét:székhelyen előzetes egyeztetéssel
UniCredit Bank 10918001–00000049–42140002

 

 

 

 


» GYIK / FAQ

A TelóGyűrű® felhelyezése

A felhelyezés előtt tisztítsa meg a hátlapot vagy a hátlapvédő tokot. Csak száraz és tiszta felületre helyezze fel a gyűrűt! Méretezze be telefon hátlapján vagy a hátlapvédő tokon a gyűrű helyét úgy, hogy a gyűrű alapján még rajta van a védőfólia. (Fehér vagy piros színű fólia.) Miután meghatározta a helyét, vegye le a gyűrű alapján lévő védőfóliát, és helyezze fel a gyűrűt. A két hüvelykujja segítségével tartsa erősen lenyomva az egész gyűrű felületét kb. 20-30 mp-ig, majd az idő elteltével néhány határozott lefelé nyomással rögzítse a gyűrűt. (Nyomkodja le minden pontját a gyűrűnek határozottan, hogy rögzüljön teljes mértékben.)

Javasoljuk, hogy a felhelyezés után, végezzen el 2 gyors tesztet!

Az egyik, hogy valamelyik kezében tartsa vízszintesen telefonját és a másik kezével kezdje el a gyűrű résznél felfelé húzni kicsit, ellenőrizvén, hogy az alap jól megragadt mindenhol. A másik módszer (ha lehetőség van rá), hogy valamilyen puha felület fölött (pl. párna, ágy) kezdje el „lóbálni” erőteljesen a telefonját, a gyűrűt fogva (ha nincs lehetőség puha felület fölött végezni, akkor használja a másik szabad tenyerét biztonság esetére). à Ha azt tapasztalja, hogy a gyűrű a helyén maradt, akkor mindent jól csinált és máris élvezheti a TelóGyűrű® nyújtotta biztonságot, praktikumot és stílust!

Hogyan lehet eltávolítani a hátlapról, és cserélni a TelóGyűrű®-t?

Androidos készülékekről, vagyis levehető hátlapú telefonokról: Attól függően, hogy előzőleg hova helyezte fel a TelóGyűrű®-t készülékére (hátlap vagy hátlapvédő tokra), vegye azt le készülékéről, majd tartsa nagyon gyenge sugarú folyóvíz alá (kb. 10-15 másodpercig). Közben a gyűrűt kicsit megmozgatva (valamelyik szélét megemelve közben) érezni fogja, hogy az alapon lévő ragasztó veszíteni kezd erejéből és kezd elengedni.Ekkor már kiveheti a folyóvíz alól, majd lassú, de határozott mozdulattal a gyűrű alapjának valamelyik szélét megfogva kezdje el leemelni a TelóGyűrű® -t. Lassan és egyenletesen végezze a műveletet. Ne húzza a gyűrűt túlzottan erőteljesen, mert az károsíthatja! Ha nehézséget okoz valamelyik szél alá benyúlni, akkor használjon segítségül egy plasztik kártyát. (Lásd: vízszintes menüsor fölül, Használati módok menüpont à Szöveges leírás (a nanotechnológiával kialakított ragasztó működése); Képek a használati módokról és Videók a használati módokról). FONTOS! A következőkre mindig ügyeljen: mikor már érzi, hogy a ragasztó veszít tapadási erejéből, vegye ki a víz alól, és próbálja meg valamelyik szél alá benyúlva felfelé irányba, lassan, de határozott erőt kifejtve leemelni a gyűrűt a hátlapról vagy hátlapvédő tokról úgy, hogy lehetőleg a gyűrű alapján lévő ragasztó ne deformálódjon el! A deformálódás két ok miatt alakulhat ki: vagy, mert túl sok nedvesség érte, és bekerült a ragasztó alá is víz vagy, mert nem érte elegendő nedvesség és levegő a ragasztót ahhoz, hogy elváljon és a ráható húzóerő miatt szakadásos jelleg alakulhat ki. Az átalakult szerkezeti formában még lehetőség van ujjunkkal némi korrekciót végezni és bár továbbra is újra felhasználható marad, a súlytartó erejéből a deformálódás miatt veszít. Így előfordulhat az is, hogy valamilyen nagyobb húzóerő befolyása miatt a gyűrű elenged a hátlapról vagy a hátlapvédő tokról, aminek következményében, ha sérül a telefonkészülék azért a TelóGyűrű® tulajdonosa, a Tanóra Team Kft. nem vállal felelősséget, a keletkező vagyoni kár megtérítésére nem kötelezhető! (Javasoljuk, hogy az első pár levétel/áthelyezés folyamatának elvégzésére biztosítson elég időt!) Továbbá ügyeljen arra, hogy a gyűrűt, (ez vonatkozik minden típusú gyűrű használatára, akár új, akár használt már!) kizárólag csak száraz és tiszta felületű hátlapra vagy hátlapvédő tokra helyezhető fel! A gél szilikonból készült hátlapvédő tokokra a Tanóra Team Kft. nem javasolja a TelóGyűrű®-k használatát, a kínálatban pontosan ezért sem található! Amennyiben huzamosabb ideig nem használja a TelóGyűrű®-t, helyezze olyan helyre, ahol kevésbé éri szennyeződés, és használja a kapott védő fóliát.

A TelóGyűrű® használatát önmagában a Tanóra Team Kft. csak 7 illetve 8 col méretig javasolja, 10 colos tabletre már 2 gyűrű felhelyezését javasoljuk!

 

IOS rendszert használó készülékekről, vagyis az Apple termékekről: Mivel itt a folyóvíz alá tartás technikája nem alkalmazható, egy 2-3 perccel tovább tartó eljárást kell alkalmazni, mint az androidos rendszerű telefonoknál. Vegyen elő egy plasztikkártyát! (Lehetőleg ne bankkártyát, hanem valamilyen hűségkártyát, abból is lehetőleg olyat, ami nem dombornyomott.) Vizezze be kicsit a plasztikkártyát, majd a szélével óvatosan nyúljon a gyűrű pereme alá, és kezdje el mozgatni vízszintesen (jobbra-balra). Ezt lehet, hogy többször is meg kell ismételnie, hiszen a plasztikkártya gyorsan szárad, így ilyenkor újra be kell vizezni! A lényeg, hogy a gyűrű alapjának alján lévő ragasztó kevés vízzel és levegővel kezdjen el érintkezni, mivel attól kezd átalakulni a ragasztó szerkezete, és veszíti el tapadási erejét. Miután már elegendő nedvesség és levegő érte a ragasztót, veszíteni kezd tapadási erejéből és a gyűrű alapjának valamelyik szélét megfogva leemelhető a TelóGyűrű®.. (Lásd: vízszintes menüsor fölül, Használati módok menüpont à Szöveges leírás (a nanotechnológiával kialakított ragasztó működése); Képek a használati módokról és Videók a használati módokról.) Ez után – mivel a plasztikkártyáról a gyűrű tapadó felülete valószínűleg vizes lesz – hagyja megszáradni a gyűrűt. (A száradás a nedvesség mértékétől függ, de átlagosan 3-5 perc.) Száradás után újra visszahelyezheti a telefon hátuljára. FONTOS! Következőkre mindig ügyeljen: mikor már érzi, hogy a ragasztó veszít tapadási erejéből, próbálja meg valamelyik szél alá benyúlva felfelé mozdítva lassú, de határozott erőt kifejtve leemelni a gyűrűt a hátlap/tokról úgy, hogy lehetőleg a gyűrű alapján lévő ragasztó ne deformálódjon el! A deformálódás két ok miatta alakulhat ki: vagy, mert túl sok nedvesség érte és bekerült a ragasztó alá is víz, vagy túl kevés nedvesség érte és a ráható húzóerő miatt szakadásos jelleg alakulhat ki. Ilyen esetben a száradási idő is sokkal tovább tart! Az átalakult szerkezeti formában még lehetőség van ujjunkkal némi korrekciót végezni, ám ha már újból szilárd állapotba kerül a ragasztó (száradás után), már nem lehet alakítani rajta! Bár továbbra is újrafelhasználható marad, a súlytartó erejéből a deformálódás miatt veszít. Így előfordulhat az is, hogy valamilyen nagyobb húzóerő befolyása miatt a gyűrű elenged a hátlapról vagy a hátlapvédő tokról, aminek következményében, ha sérül a telefonkészülék azért a TelóGyűrű® tulajdonosa, a Tanóra Team Kft. nem vállal felelősséget, a keletkező vagyoni kár megtérítésére nem kötelezhető! (Javasoljuk, hogy az első pár levétel/áthelyezés folyamatának elvégzésére, biztosítson elég időt! Továbbá ügyeljen arra, hogy a gyűrűt, (ez vonatkozik minden típusú gyűrű használatára, akár új, akár használt már!) kizárólag csak száraz és tiszta felületű hátlapra vagy hátlapvédő tokra helyezhető fel!

A gél szilikonból készült hátlapvédő tokokra a Tanóra Team Kft. nem javasolja a TelóGyűrű®-k használatát, a kínálatban pontosan ezért sem fedezhető fel! Amennyiben huzamosabb ideig nem használja a TelóGyűrű®-t, helyezze olyan helyre, ahol kevésbé éri szennyeződés, és használja a kapott védőfóliát. A TelóGyűrű® használatát önmagában a Tanóra Team Kft. csak 7 illetve 8 col méretben javasolja, 10 colos tabletre már 2 gyűrű felhelyezését javasoljuk!

 

Minden TelóGyűrű®-höz jár konzol?

 Nem. A Teló ® termékkategóriák menüpontjai (a webáruház baloldali függőleges menüsora) között megtalálja a „Konzolos (akasztóval) gyűrűk” menüpontot, ahol láthatja azokat az ajánlatunkat, melyekhez tartozik konzol. (Természetesen folyamatosan bővítjük!) Illetve bizonyos hátlapokhoz járhat ajándékba konzol.

FONTOS: A konzolt csak fa, fém, üveg illetve műanyag felületre szabad felhelyezni!

 

Minden telefonhoz kapható hátlap?

Nem. Illetve sajnos még nem. A függőleges baloldali menüben (Teló ® termékkategóriák) található Hátlapvédő tokok gyűrűvel menüponton belül, az ott található termékeknél, a termékinformációban mindig megtalálható, hogy melyik telefontípusokhoz használhatóak a hátlapvédő tokok.

Jelenleg a hátlapvédő tokokhoz a legtöbb kompatibilis eszközök a következőek:

Iphone: (inch : kijelző méret)

  • 4, 4G és 4S (4" inch)
  • 5, 5C és 5S (4" inch)
  • 6, 6S, 6G (4,7" inch)
  • 6 Plus, 6 S Plus (5,5" inch)

 

Samsung:

  • Galaxy A3
  • Galaxy A5
  • Galaxy A7
  • Galaxy S3
  • Galaxy S4
  • Galaxy S6, S6 Edge (5,1" inch)
  • Galaxy Core Prime
  • Note 3, 4 és 5 (5,7" inch)

Bizonyos HTC, Huawei, LG, Sony és Lenovo modellekre.

 

A kínálatunkat folyamatosan bővítjük, és hamarosan további készülék típusokra is
kaphatóak lesznek a hátlapvédő tokok gyűrűvel.

 

 

A webáruházban feltüntetett akciókban bárki részt vehet? (Nem a termékekre vonatkozó ár akciók!)

Nem. A kiegészítő (sales promotion jellegű) akciókban csak a regisztrált Felhasználóink vehetnek részt. A regisztrált tagok mindig értesülni fognak az aktuális kedvezményes lehetőségek igénybe vételéről e-mail-es hírlevél formájában. (Maximum heti 1 hírlevél.)

 

Kapható-e minden termék, ami a webáruházban található?

Igen. Azonban a közvetlen értékesítésre rendelkezésre álló termékek folyamatosan változnak és frissülnek.
Ezt webáruházunkban követheti nyomon.

A webáruház főoldalán és az aloldalakon kétféle jelzéssel találkozhat a látogató:

PIPA jelentése: az adott termék magyarországi raktárkészletünkben fellelhető, a szállítási mód választásától függően, akár már 1 hét alatt a vásárlónál lehet a megrendelt termék. Azoknál a termékeknél, melyeket a külföldi raktárkészletünkből már elindítottunk Magyarországra, de még nem érkeztek be, szintén ezt a jelzést alkalmazzuk. A megrendelést követő második automatikus értesítő üzenetünk mindig a leadott megrendelés készletátvizsgálását jelezzük a Megrendelő felé. A megrendelést követő harmadik értesítő e-mail-ben jelezzük a megrendelő felé, hogy az adott termék a hazai raktárkészletben van-e, vagy még úton van.

 

jelentése: a magyarországi raktárkészlet nem tartalmazza az adott terméket, így azt a külföldi raktárunkból kell berendelnünk. A berendelések megérkezésének ideje: 1-5 hét. Bizonyos esetekben előfordulhat, hogy az adott termék a külföldi raktárkészletből is hiányzik. Ezért küldjük a második értesítő üzenetünket a Megrendelő felé, hogy tudja, megrendelése a véglegesítés előtt készletellenőrzésen esik át. Abban az esetben, ha a megrendelés összes terméke egyaránt hiányozna a hazai és külföldi raktárkészletből is, a rendszerünk egy üzenetet küld a Megrendelő felé „Megrendelés tételesen vagy egészében törölve” címmel. Abban az esetben, ha megrendelése tartalmaz PIPA és X jelölésű terméket is, és az átvizsgálás követően a rendszer olyan terméket talál, amely sem a hazai, sem a külföldi raktárkészletből nem teljesíthető, a Megrendelő szintén a „Megrendelés tételesen vagy egészében törölve” című értesítő e-mail-t kapja meg, melyben jelezzük tételesen, hogy melyik az a termék, amelynek rendelését nem tudjuk teljesíteni. Természetesen a készleten lévő termékeket a választott kézbesítési módon juttatjuk el.

 

Abban az esetben, ha a megrendelésében van olyan termék, ami készleten van és van olyan is, ami még úton van, vagy be kell még rendelnünk, a Megrendelő eldöntheti, hogy a készleten lévő terméket átveszi-e, vagy megvárja, amíg minden megrendelt termék beérkezik Magyarországra, és egyszerre vesz át minden megrendelt terméket. (FONTOS: Ezzel a lehetőséggel csak azon Megrendelő élhet, aki a megrendelés során a szállítási módok közül az átvétel a telephelyen módot választotta! Ellenkező esetben a Megrendelőnek meg kell várnia, míg minden megrendelt termék beérkezik telephelyünkre!)

 

Igyekszünk állandó, folyamatos kapcsolatot fenntartani a külföldi raktárunkkal, és azokat a termékeket, melyekből készlethiány mutatkozna, nem megjeleníteni a webáruház felületén, ameddig elkészül az újabb gyártás.

 

Minden termékünkhöz elhelyeztünk egy Termékfigyelő lehetőséget, amely a beállítások alapján e-mail-ben üzenetet küld az érdeklődőnek, ha a megfigyelt termék ára egy bizonyos összeg alá csökken, és/vagy a termék elérhetővé válik készleten.

 

 

Hogyan vásároljunk?

A látogatóknak lehetőségük van, már a főoldalról is rendelést elindítani a Kosárba gomb megnyomásával.


Ebben az esetben az adott termék a Kosárba kerül, a jobb felső sarokban a kosár szimbólum mindig jelzi, hogy hány termék szerepel benne!

 

 

 (Abban az esetben, ha valami oknál fogva nem tudja végig vinni a rendelési folyamatot és el kell hagynia az oldalt, azonban a terméket a kosarába helyezte, a rendszerünk 24 óráig rögzítve tartja azt, így mikor újra lehetősége nyílik a webáruházunkba való visszatérésre, kényelmesen befejezheti a vásárlást, mivel nem kell újra megkeresnie a kívánt terméket. Ezen funkció egyaránt vonatkozik a regisztrált és a nem regisztrált látogatókra is. A lehetőség használatáról a Szolgáltató első alkalommal értesíti a látogatót, részletek lásd: vízszintes menüsor Információk menü, Adatvédelmi nyilatkozat menüpont. Asztali számítógép, laptop illetve netbook használatának esetén, ha a látogató a kurzort a kosár szimbólumra viszi kattintás nélkül a rendszer automatikusan egy Pop-up ablakban mutatja a kosár tartalmát, mely azonnal eltűnik, mikor a kurzort tovább mozgatjuk a szimbólumról. A kosár mellett bal oldalt található egy nagyító ikon, mely a termékek közötti kereső kulcsszavak használatát teszi lehetővé. A TelóGyűrűk kategorikus aloldalain lehetőség nyílik az összetett keresésre is, mint pl. keresés ár alapján, vagy a rendezés használata (pl. legolcsóbb, legdrágább, legújabb és legnépszerűbb). Miután a látogató nem kíván több terméket a kosarába helyezni, a webáruház tetején, a jobb oldalon található kosár szimbólumra kell kattintania, a megrendelés elkezdéséhez.

A képernyőn megjelenik a megrendelési folyamat első ablaka, amely tartalmazza a kosárban lévő termékeket. Termék neve; cikkszáma, képe; súlya, ára; darabszám változtatási lehetőség, törlési lehetőség, illetve kép hozzáadása lehetőség à lehetőséget nyújtunk az AJÁNDÉKKÁRTYÁK-hoz tartozó 2 aktuális ingyenesen letölthető üdvözlőlap áttervezésére a Megrendelő szerinti képet felhasználva felár ellenében. Az áttervezés költsége 24 órán belül bruttó 2500 Ft, 24-48 órán belül bruttó 2000 Ft, 3 és 5 nap között, bruttó 1500 Ft és egy héten felül bruttó 1000 Ft. Ha használni szeretné a szolgáltatást, a termék adatlapján adja hozzá a választott időn belüli igénybevételt, és a termék ára automatikusan átvált a szolgáltatás árával megnövelt összegre.

A megrendelő ablak tartalmazza a megrendelt termékek nettó árát, a fizetendő ÁFA összegét és a bruttó árat termékenként, illetve a megrendelés összesen nettó és bruttó értékét.

Továbbá ezen ablakban kell a Megrendelőnek kiválasztania a kívánt szállítási és fizetési módot. (Minden szállítási módhoz egyénileg lettek hozzárendelve a fizetési módozatok!)

KÉRJÜK MINDEN KEDVES MEGRENDELŐNKET, HOGY A MEGRENDELÉSI FOLYAMAT ELKEZDÉSE ELŐTT MINDENKÉPPEN OLVASSÁK EL A VÍZSZINTES MENÜSORBAN TALÁLHATÓ Szállítás és fizetés ELNEVEZÉSŰ MENÜPONTOT!!!

A kiválasztás megtörténte után is lehetőség van még a további rendelésre a Vásárlás folytatása feliratra kattintva, vagy véglegesíthető a megrendelés a Megrendelés feliratra kattintva.

A soron következő ablakban található a megrendelés összegzése a választott szállítási és fizetési módokkal.

Alatta található a szállítási információk megadása. Ezen információknak megadása a számla kiállításához akkor is szükséges, ha a Megrendelő a személyes átvételt választotta! A beregisztrált látogatóknak bizonyos adatok automatikusan megjelennek már. Abban az esetben, ha a megrendeléséről kapott számlát ÁFA-s számlának használhatóan szeretné megkapni a Megrendelő, a következőket feltétlenül ki kell töltenie: Cég vagy vállalkozó neve; cégjegyzékszám (társas vállalkozásoknak) és adószám!

Amennyiben a számlázási és a szállítási cím eltér egymástól további információk megadása szükséges, ehhez a Számlázási adatok (amennyiben más, mint a szállítási cím) előtt lévő négyzetbe kell kattintani és automatikusan kinyílik a rendelő ablak további része. A csillaggal megjelölt mezők kitöltése, minden esetben kötelező!

A megjegyzés rovatban kérjük feltüntetni azon információkat, melyek hatással lehetnek a szállításra vagy a számlázásra
pl. nem működő kaputelefon vagy bejegyzés alatt álló cég.

A továbbiakban kérjük a Megrendelőt, hogy segítse webáruházunk sikeresebb működési lehetőségét azzal, hogy megosztja velünk, hogyan találkozott a TelóGyűrű® -vel. (A kitöltése nem kötelező!)

Az utolsó részben lehetősége van a nem regisztrált Megrendelőnek 1 kattintással regisztrált felhasználóvá válni, így biztosítva, hogy jogosultságot szerezzem a külön akciók igénybe vételére, és mindig az elsők között értesüljön aktuális akcióinkról illetve az újdonságokról, ha kipipálja a hozzájárulási részt (hetente maximum 1 hírlevél).

A lap alján ismételten lehetőség van visszatérni a kosárhoz (így aztán, akár visszatérni és tovább vásárolni) vagy a Tovább gombra kattintva a véglegesítéshez lépni.

 

A megrendelés utolsó lépésében a rendszer kijelzi a Megrendelő által megadott összes információt!

A megrendelés elküldéséhez feltétlenül szükséges elfogadni az Általános Szerződési Feltételeket, melyet kérjük, olvasson el! (Az ÁSZF rákattintásra megnyílik, illetve megtekinthető a vízszintes menüsor Információk menüpont alatt is.) A pipa elhelyezése után még mindig lehetőség van visszatérni a kosárhoz, vagy beküldheti rendelését rendszerünkbe feldolgozásra.

 

PayPal-os fizetési mód választása esetén (PayPal regisztrációval / számlával rendelkezőknek, illetve bankkártyával vagy hitelkártyával való fizetéshez à FONTOS: meghatározott kártyatípusokkal lehetséges csak! További információk a https://www.paypal.com oldalon illetve egy hasznos magyar site, amely a regisztrációban segít à http://www.online-fizetes-magyarul.info/paypal/paypal.html ) a következő kép fog megjelenni:

 

A PayPal rendszer használatával lehetőség nyílik a bakkártyás/hitelkártyás fizetésre is. FONTOS!!! Csak a felületen feltüntetett bankkártya típusokkal lehet fizetni!

 

Folyamata:

 

 

 

 

 Megrendelés visszaigazolása (automatikus e-mail-ek érkezése)

 

 

NjRhZWJ